SlovakCzechEnglishGermanItalian

🌍 REBORN / REDUCE / REUSE / RECYCLE

SlovakCzechEnglishGermanItalian

🌍 REBORN

Často kladené otázky (FAQ)

Všeobecné informácie

Môžem si oblečenie niekde vyskúšať?

Momentálne na tejto možnosti pracujeme. Zatiaľ to však nie je možné.

Som z Prešova a rad/a by som si vyzdvihol/la objednávku osobne, je to možné?

Pri výbere spôsobu doručenia objednávky, môžete zvoliť osobný odber. Po úspešnom zaplatení objednávky Vám dorazí email s adresou a časmi na vyzdvihnutie.

Osobný odber je možný na našom výdajnom mieste na adrese Mukačevská 4805/29, 080 01 Prešov. Platiť však môžete iba elektronicky pri objednávke alebo na dobierku ak si zvolíte naše výdajné miesto Zásielkovne s rovnakou adresou.

Ako zistím, ktorú veľkosť si mám vybrať?

Okrem uvádzanej veľkosti nájdete pri každom produkte aj rozmery, ktoré vám pomôžu zistiť, či Vám Váš kúsok bude aj perfektne sedieť.

Ako často pridávate nové dizajny?

Nové dizajny pridávame najmenej raz do mesiaca!

Objednávky a platby

Je možné objednávku stornovať?

Áno, kontaktujte nás do tridsiatich minút od vytvorenia objednávky e-mailom, v ktorom uveďte číslo svojej objednávky. My už sa o zvyšok postaráme!

Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Na našom e-shope Rebornfashion.sk je možná platba online. Je len na vás, ktorú možnosť si vyberiete, ale majte na pamäti, že pri zvolení bankového prevodu objednávky odosielame, až pri pripísaní peňazí na náš účet.

(Na možnosti platby kartou a v hotovosti pri osobnom odbere aktívne pracujeme.)

Doručovanie objednávok / Doprava

Ako dlho trvá, než objednávka doputuje ku mne domov?

Väčšinou 2 až 14 dni v závislosti od objednaného tovaru.

Ako zistím, kde sa môj balíček práve nachádza?

Akonáhle si pre Váš balíček príde kuriér, dorazí Vám tiež potvrdzovacia SMS správa a e-mail o prevzatí balíčku. Nasledujúci deň Vás bude kuriér kontaktovať SMS správou alebo e-mailom s časovým rozmedzím o doručení. Pokiaľ Vám to nevyhovuje, stačí zavolať a dohodnúť sa priamo s kuriérom.

Čo keď mi balíček do 14 dní nepríde?

Hoci sa snažíme všetky objednávky doručiť čo najskôr, v ojedinelých prípadoch sa balíčky môžu omeškať. Dajte nám, prosím, pár dní k dobru, a ak ani potom balíček nedorazí, zavolajte nám na +421 908 845 943 a my všetko vyriešime!

Vrátenie tovaru a reklamácia

Je možné oblečenie vrátiť?

Samozrejme. Pokiaľ Vám oblečenie nesedí či doručené kúsky nezodpovedajú popisu / fotkám uvedeným na e-shope, nie je problém poslať oblečenie späť. Odo dňa doručenia máte 14 dní na rozmyslenie, a tak si môžete všetko v pokoji premyslieť.

Ako tovar vrátim?

1. Zabaľte svoj balíček spoločne s formulárom o vrátení tovaru.

Zabaľte svoj balíček spoločne s formulárom o vrátení tovaru. Ak formulár o vrátení nenájdete, môžete si ho vytlačiť tu. link

Na balíček napíšte adresu:

Adela Jamrichová

Mukačevská 4805/29

080 01 Prešov

2. Balíček odošlite

Balíček odošlite doporučene prostredníctvom Slovenskej pošty. V lehote 3-7 pracovných dní odo dňa, keď vyzdvihneme váš balík, spracujeme vašu žiadosť a odošleme peniaze späť na váš účet.

Nechcem vrátiť peniaze, ale rád/a by som si vybral/a niečo iné z vášho e-shopu. Je to možné?

Samozrejme. V tomto prípade nás prosím kontaktujte e-mailom, kde sa dohodneme podľa vášho želania.

Ak máte akékoľvek iné otázky, neváhajte nás zavolať na číslo +421 908 845 943 alebo nám napíšte na info@rebornfashion.sk.

Follow us
TOP

Nákupný košík 0

Login

Create an account

Vaše osobné údaje budú použité na zjednodušenie používania tejto webovej stránky, na správu prihlasovania do vášho účtu a na iné účely opísané v dokumente pravidlá ochrany súkromia.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

REBORN
MYSTERY
CHOICE
SlovakCzechEnglishGermanItalian

Slovakia / Prešov 080 01